تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد
سرخط خبرها

درخواست کمک همسر نتانیاهو از مادر امیر قطر

  • کد خبر: ۲۱۶۹۶۱
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
درخواست کمک همسر نتانیاهو از مادر امیر قطر
همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از مادر امیر قطر برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه درخواست کمک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ساره نتانیاهو» همسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و برای آزادی اسرای صهیونیست نامه‌ای شخصی برای «موزا بنت ناصر» مادر امیر قطر ارسال کرد.

او در پیام خود نوشت: «ماه رمضان ماه رحمت و سخاوت است و هر زمان که برای تحقق ارزش‌های صلح و انسانیت متحد می‌شویم، قدرتی که داریم را به ما یادآوری می‌کند. من به دنبال توجه به موضوعی بسیار مهم و فوری هستم و آن موضوع وضعیت اسرائیلی‌های ربوده شده (اسرای صهیونیست در غزه) و درد و اندوه خانواده‌های آنهاست».

همسر نتانیاهو ادامه داد: «ضروری است که اعلام کنم ۱۹ زن در میان این افراد هستند که شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارنند. این یک درخواست تحرک و اقدام برای آزادی آنها خارج از چارچوب و حد و مرز‌های سیاسی و بیانگر انسانیت و ارزش‌های مشترک ماست».

درخواست کمک همسر نتانیاهو از مادر امیر قطر

«موزا بنت ناصر» مادر امیر قطر

این اظهارات در حالی عنوان شده که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از ۳۱ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند.

همچنین در پی محاصره مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، چندین نفر از گرسنگی جان داده‌اند.

ساره نتانیاهو در ادامه خواستار استفاده مادر امیر قطر از نفوذ خود در راستای آزادی اسرای صهیونیست شد.

همسر نتانیاهو در حالی برای آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه دست به دامان مادر امیر قطر شده که مقامات این رژیم به سرنوشت آنها بی‌توجه هستند و حاضر به توقف جنگ در راستای آزادی آنها نیستند.

تاکنون تعدادی از اسرای صهیونیست در حملات رژیم اشغالگر به غزه کشته شده‌اند و حماس نیز در پیام‌های مختلف بی‌توجهی مقامات تل‌آویو به سرنوشت این اسرا را به خانواده‌های آنها یادآوری کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->